top of page

חודש תרבות שחורה ורגאיי בג'מייקה - פברואר 2020🎙🎙🎙


בחודש פברואר ג'מייקה תציין את חודש היסטוריה השחורה ומוזיקת הרגאיי שני תאריכים שהרך הטובה ביותר לציין אותם תהיה בעזרת מוזיקה. מדובר על חודש שלם של אירועים מוזיקאים, ועידות, פאנלים, תערוכות, מייצגים והמון אמנות בעיקר בקינגסטון אבל גם בעוד מקומות באי.



חודש הרגאיי הוכרז רשמית והועלה לראשונה בשנת 2008, בראשות משרד התרבות ומונע על ידי איגוד תעשיית הרגאיי הג'מייקנית ((JaRIA) . החגיגה השנתית זכתה להצלחה אדירה, ומשכה בממוצע 40,000 משתתפים בכל שנה. הצלחה זו מתאפשרת על ידי תמיכתם המדהימה של שותפי התקשורת ועוסקים בתעשיית המוזיקה, בנוסף לספונסרים ממשלתיים וארגוניים ייעודיים החולקים את חזון חודש הרגאיי. המטרה של חודש הרגאיי היא להזכיר וללמד את העולם שג'מייקה היא ה'מכה' של הרגאיי בעולם, ולספק במה חינוכית לבילוי לכל הגילאים – עם היסטוריה לאומית מעוררת השראה והתגאות.




ועידת המוזיקה השביעית של ג'מייקה | 13-16 פברואר 2020

The Jamaica Music Conference (JMC)


ועידת המוזיקה המרכזית בג'מייקה המחברת בין אמני מוזיקה, קריאייטיב ויזמים ברחבי העולם עם כל המי ומי בתעשיית המוזיקה בג'מייקה. השנה הועידה תתקיים במהדורה השביעית שלה, ותספק הזדמנות לאנשי מקצוע בתחום המוסיקה העצמאית להיפגש ולעודד שיתוף פעולה פעולה עם אמנים ויוצרים בתעשייה, אנשי מקצוע וקריאייטיב מנוסים. הועידה תתן במה להצגת כישרונות עולים וללמוד שיטות עבודה מומלצות, לקבל תובנות לגבי העסק המשתנה ללא הרף ותציע הצצה אקסקלוסיבית לקחת חלק בדיוני פאנלים וסדנאות אינטראקטיביות



5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page