top of page

MONTEGO BAY | מונטייגו ביי

עודכן: 27 במרץ 2020

מונטיגו ביי היא בירת המחוז סינט ג'יימס בחוף הצפוני של ג'מייקה, העיר כוללת נמל ספינות שייט, מלונות, מגרשי גולף, אחוזות, שדה תעופה, עיר תחתית סואנת ועוד ...


מונטיגו ביי מזכירה במידה מסוימת את אילת עם כמות התיירים ומבקרים שיש בה במהלך כל השנה, וזאת בעיקר בגלל שבמונטיגו ביי והסביבה ישנם מספר מכובד של מלונות, אתרי נופש ופתרונות לינה אחרים, וכמובן שדה התעופה באי. על אף האופי התיירותי של העיר, היא עדיין מאוד אותנטית וג'מייקנית, נאמנה למקור. כלומר שתגיעו למוביי (כמו שהמקומיים קוראים לעיר) תרגישו בהחלט שאתם בג'מייקה.





העיר מציעה מגוון רחב של חוויות, מקומות מרהיבים ביופיים, קניות, אטרקציות, חיי לילה, חופים ועוד... ריכזתי לפינכם רשימה של מקומות מומלצים במונטיגו ביי שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם, תהנו ואל תשכחו להגיב ולשתף אותנו בחוויות מהביקור שלכם.

חופים 🏝🏝🏝🏝

Walter Fletcher Beach | נמצא על ההיפ סטרייט, חוף בתשלום עלות כניסה למבוגרים 500 ג'מייקני, לילדים 200 ג'מייקני.

Doctor’s Cave Beach | גם נמצא על ההיפ סטרייט, לחוף פרטי ומסודר עלות כניסה למבוגר 6 דולר אמריקאי ולילד 3 דולר אמריקאי.

Tropical Bliss Beach | חוף שנמצא ליד השדה תעופה, ממש צמוד אליו האמתי. כניסה עולה 5 דולר אמריקאי במקום בר ומסעדה ומקום מוצל, כיסאות להשכרה.

Hard Rock Café Beach | חוף עם בריכה פרטית, אווירה יוקרתית וחוף לבן. הכניסה לחוף היא בעלות של 6 דולר אמריקאי, ישנה מסעדה ממוזגת בסגנון מערבי לחלוטין עם נו, עוצר נשימה.

קניות 🛍🛍🛍🛍

Whitter Village Shopping Mall | נקרא גם IRONE SHORE זוהי הצומת הראשונה בכניסה למונטיגו ביי שמגיעים מכיוון אוצ'ו ריוס. ישנם 3 מרכזי קניות או קניונים ותחנת דלק גדולה, מלונות מסביב, האזור הזה נחשב לאזור יוקרתי ביחסית לעיר עצמה. יש גם סופר גדול עם מגוון של מוצרים, מסעדות של אוכל מהיר ומסעדות העם אוכל איכותי יותר, הרבה חנויות מזכרות, חנויות בגדים ובית מרקחת.

FAIR VIEW | אזור מסחרי גדול יחסית עם המון חנויות, מסעדות, סופרמרקט, בתי מרקחת, קולנוע ועוד... האזור הזה קרוב יחסית לנמל של מונטיגו ביי וכדי להגיע אליו יש לנסוע דרך העיר שלרוב יכולה להיות פקוקה. מדובר על אזור קניות יחסית גדול אז מומלץ להגיע עם רכב.

Montego Bay Freeport Shopping Center | לא בהכרח אזור מומלץ לקניות כי המבחר דיי מצומצם אבל תוכלו למצוא שם מסעדות בעיקר ומעט חנויות מסחריות גדולות.

BAYWEST MALL | קניון קטן יחסית עם חנויות מחשבים, רשתות סלולריות, חנות ספורט איכותית, מסעדות וחנויות בגדים. קניון שנמצא באמצע העיר וקרוב למסעדות באזור.

DOWN TOWN MONTEGO BAY | בעיר מונטיגו ביי תוכלו למצוא המון חנויות עם פריטים זולים יחסית, העיר עצמה סואנת עמוסה ופקוקה כמעט תמיד, מומלץ להסתובב בעיר התחתית במקומות ציבוריים ולהיות ערניים למה שקורה סביבכם.



17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page