top of page

מקומות מומלצים במונטיגו ביי

עודכן: 27 במרץ 2020

הרחוב המרכזי באי והתיירותי ביותר הוא שדרת גלוסטר זה למעשה זה הכביש הראשי בעיר שמכיל הרבה חנויות מזכרות דומות שנמצאות בבעלות זרים לעיתים קרובות. יתר על כן, זה ביתם של מגוון מסעדות בינלאומיות, פארקים מעוצבים, גני שעשועים, מועדוני לילה שבדרך כלל מארח נוסעי שייט שמגיעים מהנמל של מונטיגו ביי.



חב"ד – בית חב"ד פעיל בהנהגתו של רבי יעקוב רסקין, החב"ד היחיד בג'מייקה נותן מענה לאוכלי כשר, ושומרי דת ומסורת. הרי ישמח לארח אתכם גם במסעדה הפלאפל שלו שממוקמת על הרחוב התיירותי במונטיגו ביי והוא ההיפ סטריפ.


TRACKS & RECORDS| תתחילו לתרגל את תנוחת ה Usain Bolt שלכם כדי להצטלם בבר הספורט של האיש המהיר בעולם, מסעדה שגם נמצאת על ההיפ סטרייט.

The Cliff | בניין סגור עם אזורים לקהלים מסוימים: קומה ראשונה גיים זון לילדים, קומה שנייה קזינו מסעדה והופעות חיות למבוגרים. ממוקם ברחוב ההיפ סטרייט.

מרגריטה וייל | בר מסעדה מפורסם מאוד, במהלך היום תראו שם בעיקר קבוצות של תיירם שמגיעים להנות מהספורט הימי, מסול אתגרים צף במים, מי שמעוניין יש גם שיט בקאטמרון וכמובן מוזיקה ואוכל לאורך כל היום, ובכל ערב המקום הופך למועדון לכל דבר, הערבין הגדולים הם בימי חמישי ושישי אבל יש מסיבה\ הופעה חייה כמעט כל יום בשבוע.

מועדון יאכטות | לא מקום מאסט אבל נחמד אם לכם קצת להתפנק, מסעדה מאוד יוקרתית וטובה ממש על הים עם נוף מרהיב. מדי פעם יש שם אירועים כמו מסיבות ארוחת בוקר (מסיבות מתקיימות במהלך היום) כפר הילידים הראסטאפרים \ Rastafari Indigenous Village קהילה והתיישבות רסטפארית מחוץ למוביי, מקום שמוקדש לאמנות, יצירה וג'ה. הם מציעים סיורים באזור ויש להם המון פעילויות ואירועים במקום. חוויה מעניינת שמציעה מבט מיוחד וקרוב על התרבות והדרך חיים הרסטפארית.

Montego Bay Cultural Centre המוזיאון שאתם רואים בתמונה של הפוסט, זהו מוזיאון אשר מוקדש לשימור ההיסטוריה העשירה של ג'מייקה וספציפית העיר מונטיגו ביי והמחוז סינט ג'יימס. המוזיאון ממוקם באמצע העיר דאון טאון מונטיגו ביי ובעצם כול בתוכו מוזיאון לאומי של האי וגלריית אומנות לקידום ופיתוח אוצרותיה האמנותית של מונטיגו ביי. עלות כניסה היא 8 דולר אמריקאי.



מסעדות Fairview MarketPlace – Good Eats CHABAD KOSHER HOT SPOT FAIR VIEW RESTARUNT Marguerite's The Pelican Grill Usain Bolt's Tracks and Records restaurant Debut Fine Wine & Grill Peppa's Cool Spot MVP Smokehouse Mystic Thai Uncorked West




מלונות

במונטיגו ביי ספר המלונות ו אתרי הנופש הוא עצום ,תוכלו למצוא מגוון של נכסים על שפת הים, מלונות הכל כלול המתאימים למשפחות וגם למבוגרים, וילות לקבוצות גדולות, ודירות ומלונות בוטיק למטייל.

מלונות טובים בהים סטרייפ: S HOTEL , DEJA, SeaGarden Beach Resort, ויש עוד המון המון אופציות. מומלץ לסגור מקום באמצע מונטיגו ביי בעיר או בהיפ סטרייט, זה המרכז של הכל.

MOBAY KOTCH | הוסטל שממוקם באמצע העיר עצמה, 10 דק הליכה מההיפ סטרייט.

Reggae Hostel | הוסטל צעיר שממוקם ממש מול הים – בניין רק קומות, 10 דק הליכה מההיפ סטריפ.

28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page