top of page

מזג אוויר בג'מייקה

מהו הזמן הטוב ביותר לטייל בג'מייקה ?


כששואלים אותי מתי מומלץ להגיע לג'מייקה אני תמיד מזכירה שזו יעד טרופי. בג'מייקה ישנן שתי עונות גשומות במיוחד והן בין מאי ליוני ובין ספטמבר לנובמבר, כמובן שכמו כל מקום עם ההתחממות הגלובלית ניתן לחוות גשמים לאחר ובמהלך דצמבר.





אקלים טרופי פירושו מזג אוויר חם בכל ימות השנה, עם שינויים קלים בלבד בין החורף לקיץ.


עונת ההוריקנים נעה מהראשון ביוני ל30 לנובמבר בכל שנה בחודשים האלו מומלץ להצטייד במטרייה כמעט בכל מקום באי. בעוד ששכנותיה של ג'מייקה לרוב סופגות מכות קשות מההוריקנים ג'מייקה בדרך כלל מקבלת גשמים ורוחות מאוד חזקות אבל לא ברמה של הוריקן כמו באיים מסביב.

זה תמיד זמן טוב לבקר בג'מייקה, אבל אם מזג האוויר הוא גורם תורם בתהליך קבלת ההחלטות שלך, זוהי תחזית כללית לשנה בהתאם לכל חודש וחודש בהתאם מזג האוויר באי.

📅נובמבר דצמבר

סוף הסתיו והתחלת ה'חורף' עונת ההוריקנים הקריבית מסתיימת ומשאירה מאחוריה שמיים שטופי שמש וטמפרטורה ממועצת של בין 25°-29° מעלות. בגלל עונת ההוריקנים בחודשים האלו טיסות נוטות להיות זולות יותר


📅ינואר -מרץ

בחודשים אלו תמצאו המון אוהבי חופים טרופיים באי, במיוחד בסוף מרץ לקראת חופשת האביב (ספרינג ברייק), זהו הסוף של עונת ההוריקנים והטמפרטורות אידיאליות ונעימות. חופשה בחודשים האלו היא בדרך כלל יקרה ועמוסה ביותר בתיירים.


📅אפריל – יוני

טמפרטורות נוחות בין 20°-25° מעלות ומזג אוויר לעיתים גשום. מזג האוויר מעורפל משאיר את מגרשי הגולף והחופים שקטים יחסית, זו בדרך כלל העונה שבה מלונות מציעים הנחות מיוחדות לאביב, וזה בעיקר בגלל שעונת ההוריקנים מתחילה בראשון ליוני.


📅יולי-אוקטובר

בחודשים אלו הטיסות ותעריפי החדרים הם הנמוכים ביותר בשנה מפני שהם בעצם נופלים על עונת הוריקן. העונה הזו היא מאוד לא תיירותית ביחס לשאר השנה, זוהי תקופה איטית ולכן רוב המקומות יהיו פחות מתיירים ועמוסים.


חודש יולי במונטיגו ביי הוא חם במיוחד בטמפרטורות שמגיעות ל 32° מעלות בהשוואה לתקופה ה'קרה' שהיא 27° מעלות





קינגסטון, הממוקמת מול החוף הדרומי, מעט חמימה יותר בחודשי החורף, עם טמפרטורות מקסימליות ממוצעות של סביב 30° מעלות. בחודשי הקיץ ממוצע הטמפרטורות המרבי סביב 32° מעלות צלזיוס.


החודש החם ביותר בנגריל הוא בדרך יולי, הטמפרטורה הממוצעת מגיעה למקסימום 30° מעלות צלזיוס, והטמפרטורה הכי נמוכה היא 27° מעלות.


בדומה לשאר חלקי האי, אוצ'ו ריוס גם היא עם טמפרטורות חמות כל השנה. יוני הוא החודש החם ביותר, עם טמפרטורות מקסימליות בממוצע כ- 31° מעלות צלזיוס, ואילו בינואר הטמפרטורות הקרות ביותר מרחפות סביב 29° מעלות חום.


כמו שכבר כתבתי בפוסטים קודמים, ג'מייקה היא יעד שבאמת ניתן להגיע אליו לאורך כל השנה.


ספרו לנו בתגובות מתי אתם הייתם בג'מייקה ועל החוויה שלכם...

70 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page